fbpx

6 veidi, kā uzveikt stresu darbā

Ikviens no mums laiku pa laikam cieš no stresa, taču, ja tas ietekmē produktivitāti, tad varētu būt laiks spert vienu soli atpakaļ un mēģināt atrast stresa cēloni. Darbs nedrīkst padarīt Jūs traku, pat ja Jūsu priekšnieks domā citādi. Te būs saraksts ar ieteikumiem, kā uzveikt stresu un atkal rast darbā prieku.

Miegs
Pietiekošs miega daudzums var būtiski mazināt stresa līmeni. To gan ir vieglāk pateikt nekā izdarīt. Lielākā daļa ekspertu iesaka gulēt 8 stundas katru nakti, kas var būt gandrīz neiespējami, ja dzīvojat aktīvu dzīvesveidu. Ja trūkst miega, katru nakti centies iet gulēt nedaudz agrāk, kā iepriekšējā naktī. Jebkurš mazumiņš noder!

Kārtība
Frāze “nesakārtots galds ir nesakārtots prāts” ir visnotaļ patiesa. Sakārtojot darba galdu, jutīsi gandarījumu un tas mazinās stresa līmeni.

Darba-dzīves līdzsvars
Darba un dzīves līdzsvars var pozitīvi ietekmēt stresa līmeni. Nedēļas nogalē un vakaros izslēdz e-pastus un ar darbu saistītus paziņojumus. Tā teikt – darbu atstājiet darbā. Izbaudi savu laiku ārpus darba, tas atsvaidzinās un palīdzēs vairot produktivitāti, kad atkal būsi darbā.

Runā par to
Vai ar priekšnieku, ar kolēģi vai pat ar ģimenes locekli vai draugu – ja jūti pārslodzi vai stresu, vienmēr palīdzēs, ja par to ar kādu parunāsi.

Sporto
Centies sportot vismaz pusstundu dienā, trīs reizes nedēļā. Tas ne tikai atbrīvos endorfīnus, kas ļaus labi justies, bet arī palīdzēs prātam justies svaigākam.

Pārtiku izvēlies ar prātu
Tas, ko ēd, patiešām ietekmē stresa un produktivitātes līmeni. Ja ēdīsi veselīgu pārtiku noteiktos laikos, būs vieglāk saglabāt modrību.

Kāds ir tavs ieteikums, lai darbs nesagādātu stresu? Padalises ar savu ideju komentāru sadaļā!

Avots: theundercoverrecruiter.com

 

Pievienot komentāru