Digitālā mārketinga vadītājs (398 skatījumi)

Pienākumi:

  • Uzturēt un attīstīt uzņēmuma digitālo saturu uzņēmuma mājas lapā un sociālajos tīklos.
  • Plānot un vadīt e-mārketinga aktivitātes globālajos tirgos.
  • Izstrādāt uzņēmuma mārketinga stratēģiju, analizēt un sniegt atskaites par padarīto darbu;
  • Prezentēt uzņēmumu virtuālā vidē un semināros, konferencēs.

Prasības kandidātiem:

  • Vismaz bakalaura grāds mārketingā, ekonomikā, biznesa vadībā, IT vai līdzīgā nozarē;
  • Vismaz 3-5 gadu veiksmīga pieredze digitālā komunikācijā un/vai mārketingā;
  • Tehniskā kompetence darbā ar datoru, maketēšanas programmām, satura vadības sistēmām un sociāliem tīkliem.
  • Lieliskas analītiskās, komunikatīvās un argumentācijas prasmes;
  • Teicamas angļu valodas zināšanas;
  • Pašiniciatīva, uz rezultātu orientēta domāšana un augsta atbildības sajūta;
  • Interese par IT, digitālo komunikāciju, valodu pakalpojumu nozari un vēlme veidot karjeru ilgtermiņā.

Mēs piedāvājam:

  • Interesantu un dinamisku darbu starptautiskā uzņēmumā;
  • Rūpīgu ievadapmācību un kolēģu atbalstu;
  • Apmācības un seminārus savu zināšanu pilnveidošanai;
  • Konkurētspējīgu darba atalgojumu atbilstoši darba rezultātiem.

Aicinām pieteikt savu kandidatūru, sūtot CV un  pieteikuma vēstuli ar norādi „Vakance – digitālais mārketings” uz e-pasta adresi: info@balticmedia.net  

DARBA DEVĒJA Reģistrācijas Nr.: Lv40003172317