fbpx

Klientu apkalpošanas speciālists

GRIFS AG ir apsardzes uzņēmums, kas nodrošina visus iespējamos drošības pakalpojumus, galveno uzmanību koncentrējot uz tirdzniecības centru, lielveikalu un biroja ēku apsardzi, kā arī iztrūkumu novēršanas programmu izstrādi.

SIA GRIFS AG aicina darbā

Klientu apkalpošanas speciālistu

Prasības:

  • augstākā, nepabeigta augstākā izglītība;
  • pieredze dokumentu izstrādē;
  • pieredze klientu apkalpošanā;
  • teicamas datora (MS Office) un biroja tehnikas zināšanas;
  • prasme nodibināt pozitīvu, atklātu kontaktu ar klientu, komunikabilitāte;
  • atbildības sajūta un spēja veikt vairākus uzdevumus vienlaicīgi;
  • teicamas valsts valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Galvenie darba pienākumi:

  • darbs ar esošajiem klientiem;
  • darbs ar debitoriem;
  • klientu apmierinātības noskaidrošana;
  • klientu datu bāzes uzturēšana;
  • klientu apkalpošanas procesa organizēšana un kontrole;
  • darbs ar dokumentiem – līgumu caurskatīšana, līgumu grozījumu sagatavošana; pakalpojuma piedāvājuma sagatavošana;

Uzņēmums piedāvā:

  • stabilu un konkurētspējīgu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • draudzīgu, pozitīvu kolektīvu.

 

Atbilde tiek sniegta tikai tiem pretendentiem, kuri ir tikuši līdz otrajai atlases kārtai.

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt ar norādi „Klientu apkalpošanas speciālists” uz e-pasta adresi darbs@grifsag.lv.

Papildinformācija

Pieteikties vakancei
Dalīties ar šo vakanci
Informācija par darba devēju
  • Atrašanās vieta Rīga
  • Precīza adrese Ulbrokas iela 42G
  • Reģistrācijas numurs 40003585832
Sazināties ar uzņēmumu