Tehniska atbalsta dienesta darbinieks /-ce (374 skatījumi)

Augosš telekomunikāciju uzņēmums aicina pievienoties savai komandai tehniskā atbalsta dienesta darbinieku (dienas maiņas grafiks, pilna slodze).

Pienākumi:

  • Pirmā līmeņa tehniskā atbalsta sniegšana uzņēmuma klientiem;
  • Konsultēt uzņēmuma klientus par tehniskajiem jautājumiem telefoniski un pa elektronisko pastu;
  • Uzraudzīt zvanu risinājumu ciklu, regulāri precizēt un uzturēt aktuālu pieteikuma informāciju;
  • Noteikt klienta pieteikto problēmu cēloni, sniegt konsultāciju par iespējamajiem risinājumiem;
  • Ienākošo un izejošo zvanu apstrāde pa tālruni.

Prasības:

  • Vismaz vidējā izglītība, vēlams IT jomā vai IT pieredze;
  • Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
  • Vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  • Vēlme un spēja ātri apmācīties;
  • Labās komunikācijas prasmes;
  • Atbildība, uzmanība, precizitāte;
  • Spēja strādāt komandā;
  • Vēlama Microsoft Windows operētājsistēmas pārzināšana lietotāja līmenī;
  • Labas datortīklu zināšanas tiks uzskatīti par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

  • Apmācības un izaugsmes iespējas;
  • Draudzīgu un izpalīdzīgu kolektīvu;
  • Mūsdienīgus darba apstakļus;
  • Unikālu iespēju studentam, praktiski pielietot iegūtās zināšanas, kas atvieglos studijas;
  • Sociālas garantijas;
  • Veselības apdrošināšanu;
  • Bezmaksas interneta pieslēguma iespējas;
  • Bruto atalgojums no 4,40Eur (stundā) / 740 Eur (mēnesī)*

*Atalgojums tiek noteikts, ņemot vērā kompetenču atbilstību prasībām, pieredzi, zināšānas u.c.

CV lūdzam sūtīt uz zemāk norādīto e-pastu cv@netvision.lv.

Jau iepriekš paldies par izteikto interesi un nosūtīto CV.

Piesakoties vakancei, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei un izmantošanai šajā personāla atlases procesā

DARBA DEVĒJA Reģistrācijas Nr.: 40103243156